Svammelfluminlägg

Aaw, blev så glad av min bästavän Addis kommentar till DETHÄR inlägget! :) Älskar dig, Addisen! ♥
Idag hade vi först två timmar franska, sen 3 håltimmar, en lektion geografi och matematik i 120 minuter. Fyfan! Slutade först halv fem! Vi skulle ju hellre ha kunnat sluta tre timmar tidigare än ha dem som håltimmar, men vad gör man?
Aja, men sen åkte jag till stallet och tack och lov så haltar inte heppan mera! HUH!
Ja, borde läsa på läxorna, men orkar verkligen inte. Tur så har jag sovmorgon i morgon. Aaaaah. ♥
Då så, morgondagens planer:
  • Träning i Piikkiö
  • Världens snyggaste människor, Ellen, Fejo och Addi, till mitt och sova över! Hoppas jag iaf!
Så det blir inte så mycket uppdatering. Men, jag tror inte att ni vill läsa om sådant här svammel heller, så lika bra väl det.
Idag bokade jag också platser till mig och Emma på ett ridläger på Åland! Gud vad roligt! Hoppas bara att vi nu båda ryms med dit och att vi båda kan. Emma är en vän till mig som jag träffade på ett ridläger för 3 år sen? Altså vi har varit på tre ridläger tillsammans. Hon är jätterolig och söt och snäll! Vi har alltid helt superroligt tillsammans, gud vad jag längtar nu till sommaren!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0