Vändag 2011 ♥

Glad vändag alla! :)
Värsta iskallaste dagen! Det är ju typ -20 ute hela tiden, fy fan säger jag bara! Jag som trodde våren var på väg... Har inte firat vändag på något särskilt sätt. Hur firar ni vändag?
Mina finaste vänner:
Finaste Fejo! ♥
Du betyder så mycket! Vi har inte varit länge bra vänner, men jag tyckte att direkt vi började umgås mer, klickade vi. Du är så vacker bara som sådan, du måste förstå att du är världens vackraste. :) Jag har alltid så roligt med dig, skrattar tills jag gråter, du får mig att må bra. Du får mig att vilja leva, älskar dig! ♥
Alltid snälla Addi! ♥
Världens finaste människa! Du är som en stjärna som lyser upp min vardag. Vi är så likadana, om det är bara vi två så har vi alltid sjuka juttun. Vi failar alltid med något som vi båda vet att vi inte ska faila med! :D Vi började umgås nästan av misstag, men jag har aldrig gjort ett bättre misstag än att lära känna dig! Fortsätt med att vara den du är, du betyder så mycket! ♥
Enormt vackra Ellen! ♥
Dig har jag känt allra längst, du är som en del av mig. Vi är som systrar, vi kan börja bråka för minsta lilla sak, men vi reder nog ut allt ändå. :) Vi vet exakt hur vi ska vara med varandra, jag behöver inte vara någon annan än mig själv! Du har varit länge min bästa vän, och till mig kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! ♥
---
Jag har världens finaste vänner! Ibland förstår jag inte det, och försöker hitta andra. Men, va fan?! De finns ju alltid där för mig, de är alltid bäst, de förstår mig. Finare vänner kan jag inte hitta! Jag måste lära mig att älska det jag har och förstå att de här är mina vänner och de (hoppas jag) älskar mig som jag är! Ni är världens finaste, ska aldrig byta ut er eller glömma er! Ni är tatuerade i mitt hjärta! ♥
---
ÅRETS VÄNDAGSSÅNG!

Kommentarer
Postat av: jennifer

käften, du e jättevacker.

fint inlägg också. <3

jag eee föööörst näänänäääänänääää

2011-02-14 @ 19:27:57
URL: http://jenniferelina.devote.se
Postat av: adrienne

herreguud aino .

trög som jag e läser jag dt här först nu men jag måst nog säga att dt här gjord mig glad för hela resten av månaden! tack tack tack för dt fina du skrev, visst int ens att du tkr såå :')

jag älskar dig för den du e aino o kmr alltid göra dt, så tro int någo annat hlr! att jag fick dig som vän va oxå mitt bästa misstag, ever!

finns alltid här <3 addi

2011-03-03 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0