Ute på terassen

Har varit ute hela dagen idag! Först solat säkert i 3 h (?) sen varit till stallet och nu sitter jag ute på vår terass och hör på musik. Älskar det här vädret!
Btw, jag har ätit godis hela veckoslutet, åh ångest. Men jag kan inte sluta heller. Mina tänder kommer väl falla av snart, mysigt.
Tihi, Kissie-bild.. Här ser ni mitt navelsmycke som jag köpte från Portugal när vi var dit med Fejo. Haha, inte syns det alls nästan. Men det är format som ett blixtlås av genoskinligt/vitt plast.
Åh, längtar som fan till den veckan när vi var dit. Kändes så bra! Det var bara så bäst! Hoppas så mycket att Ellen också får..... Schh, hemliga planer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0