Trött

Är ganska trött nu efter en bra dag! Det var ju inte så bra väder, men det regnade iaf inte som tur!
På tävlingen gick allt helt okej. 75:an hörde inte hästen så bra på mig, men var ändå ganska duktig. Men sen rev vi sista hindret på grundbanan. Blev jättesur, för hade tänkt rida bra omhoppningen och kanske bli placerad, men sen kom han för nära sista hindret och bommen föll ner.
Nåja, i 90 cm:s uppvärmning hade han en bra galopp men vi kom några gånger dåligt mot hindren så han vägrade. Tur var det bara i uppvärmningen! När vi kom till banan hörde han jättebra på och det började helt bra. Men sen fick vi en bom ner, och då var det tur att han hörde på så duktigt så jag kunde rida fort resten av banan. Det var ganska många som hade fått felpoäng så jag tänkte att jag rider fort då, så jag kanske har någon chans. Men det var ändå så många som var felfria att vi blev 19:e, men 3:e snabbast av dem som hade 4 fel. Han var jättebra i 90:an så det var ändå skönt!
På torsdag blir det nästa tävling då. Det är i Åbo och vi hoppar bara 90 cm. Jättekul att det börjar löpa nu med alla tävlingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0