Skönt!

Var just ut på länk med hunden. Först sprang jag helt vanligt på vägen kanske 2 km, men sen tänkte jag att jag ville ha lite variation. Så jag hoppade in i skogen och började springa där. Och herregud vad tungt det var! Efter 200 m så typ dog jag! Och dessutom var det uppförsbacke och massor med stenar som jag hoppade på. Så om ni vill träna lite annorlunda och något ännu tyngre så spring i skogen. Det var verkligen helt jättetungt, mycket tyngre än vad jag trodde! Men nu är jag happy happy, jag blir alltid så glad efter länken. ;) Och dessutom är jag nyduschad och fräsch! ♥
Men, får inte tag på mamma. Trodde hon skulle vara här typ 6-7 tiden men klockan är 9? Öh? Och såklart har hon båda telefonerna stängda. Aja, jag skulle ju laga mat till mig också? När tänkte jag göra det? Hur hade jag riktigt planerat det här? Haha, jag glömmer alltid att äta! Och sen kommer jag ihåg det någon gång på kvällen. Dessutom borde jag åka till stallet ännu och linda hästens ben. Okej, nu blev det bara konstigt!
Snart kommer ett inlägg med några outfitar från veckorna som gått. Har äntligen orkat ladda upp dem från telefonen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0