Sista provet imorgon

I morgon har vi årets sista prov! Oujeaaah! :D Och det är engelska så borde gå sådär. Haha, nu när jag börjar tänka så har jag alltid haft runt 8 i engelska? Inte under eller över. I alla andra ämnen brukar det nog variera men i engelska hålls det lika. Okej, *knackar i trä* vi hoppas att det går lika bra i morgon då!
Sen en vecka och så blir det S O M M A R L O V ! Jag kan faktiskt inte förstå det! Redan nästa vecka. Det är helt sjukt! Gud vad jag längtat och så är hela lovet framför. :)
Systers match for helt jättebra! De vann 3-0. Duktiga tjejer!
Så, i morgon först skolan och sen och rida lätt tror jag. På kvällen ska vi till Ellen och baka några chokladgodissaker. Altså jag, Ellen, Fejo och Addi. Altså nr:2, Ellen och Fejo bakar (kanske Addi också) och jag äter. Som vanligt. Tjockis.
Sen ska jag och heta Fejo träna in stegen till Lady Gagas Judas-video. Hon är helt grym! Vi kan ju testa i morgon redan? Sen kan vi visa till alla hur bra vi är! Tjohoo, my life is awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0