Sådär

Nu har jag fixat och hållit på hela kvällen. Hästen har blivit utan alla onödiga hår, till och med öronen fick jag lite klippta! Så nu är jag riktigt redo för sängen och för tävlingen i morgon! Börjar bli lite nervös redan. :s Men det borde nog gå bra, vi håller tummarna nu bara.

I morgon så åker vi först till tävlingen ganska tidigt nog. Måste säkert vakna någon gång sju-tiden eller kanske tidigare. Sen blir det ganska brått, för direkt när jag kommer hem, beror på när, så måste jag iväg till Fejo. Där ska jag, Fejo, Ellen och Addi fixa oss klara för på kvällen blir det F E S T !
Gud, vad jag är taggad för heeeela morgon dagen! Kommer bli jättebäst! :D Men, ja, så i morgon blir det nog ingen uppdatering kan jag säga redan nu. Men jag tror nog att ni klarar er! ;)
Pusshej, och ha en amazing helg, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0