På skolans dator från istiden.

Sitter i skolan nu framför världens trögaste dator. Men tänkte bara säga att efter skolan åker jag iväg till Ypäjä, som är Finlands största hästskola(?). Där ska jag testa lite om jag slipper över några terränghinder med livrädda-för-konstiga-hinder-Aatu. :) Men nog går det säkert bra! Jag åker direkt efter skolan och det tar ungefär två timmar att åka dit, min träning börjar halv sju och sen två timmar tillbaka. Så jag är hemma antagligen vid tio-halv elva och då orkar jag knappast uppdatera mer. Så ni får klara er med det här mysiga inlägget. :)
Men annars så, har haft just historia-prov. Hade inte läst typ alls men det gick nog jättebra för att tänka på det! Nu ska jag snart till konsten. Hoppas vi gör något roligare än går typ igenom hur man analyserar en bild. Nåja, men helt chill dag idag så det är bra.
Nu orkar jag inte mer kämpa med den här datorn, så vi ses säkert i morgon! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0