Morsdag!

Glad morsdag alla mammor! :)
Vaknade kl. 10 ungefär för att hunden väckte mig. Vi hade ju bestämt med mamma att vi inte skulle behöva göra något extra idag och att vi skulle sova länge. Men ändå fick jag inte sömn efter att jag vaknat. Helt sjukt, för jag somnar typ alltid överallt om, ingen skillnad var jag är. Nåja, det var väl meningen att jag just idag skulle vakna tidigt. Jag hämtade posten, plockade blommor och gjorde en fin frukost till mamma! Hon vaknade först halv tolv-tiden när jag gick upp för att säga att frukosten var klar. Ganska konstigt att hon inte vaknade före det. Hon är sådan som vaknar för minsta lilla och jag är sådan som sover massor och länge alltid. Haha, men bra blev det ju såhär! Hon blev jätteglad. Säkert skönt att inte alltid behöva fixa allt själv. ;)
Nu ligger vi två + hunden, såklart, ute på gräsmattan och solar. Helt ljuvligt väder! Riktigt sommarväder! ♥
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0