Måndag igen då

Jättejobbig måndag idag! Tänkte somna på alla lektioner. Men tur så behövde jag inte åka till stallet efter skolan (måste kanske senare) för jag har massor som jag måste göra! Måste skriva en bokrapport tills i morgon, fixa något lite på hälsokunskaparbetet tills imorgon (?), läsa på hälsokunskap prov till onsdag, läsa på matteprov tills fredag, läsa en engelsk bok (har 200 sidor kvar) tills fredag och presentera den då. Okej, allt behöver jag ju inte göra idag, men ganska mycket måste jag nog! Så den här veckan och nästa vecka kan det bli ganska skit uppdatering, men det är ni ju vana med. ;)
Tur att det är bara tre veckor skola kvar! Gud vad skönt! Det här året har gått i värsta racerfarten. Men vet ni vad? 2011 kommer bli det bästa året någonsin i mitt liv! Iaf hittills. Det har varit så superbra! Nu väntar jag bara på sommaren med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0