Lista kopierad av sonjisch.devote.se

Är jättetrött men har inte orkat stiga upp för att gå och tvätta tänderna. :/ Nåja, jag skriver dethär inlägget och sen går jag och lägger mig!
-

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

brother's admiration. It was generally evident whenever....

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

väggen

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

för länge sen sist!

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

01.43! (1.41, skills!)

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

hör??? min telefon när en viss typ hela tiden skickar.. och väckarklockan tick-tick-tick

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

vid fem? i stallet

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

stirrade på datorskärmen

 

8. Vad har du på dig?

onepiece

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

inte inatt.. men natten före det drömde jag att jag var lesbisk. :o det var ganska så konstigt kan jag säga..

 

10. När skrattade du senast?

iaf igår när jag var hos Fejo. haha, magmuskelträning! ;)

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

bokhylla, tavla, spegel

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

hmm, när jag var och red så kom ett gammalt par som var ut och gå med hunden. det konstiga var att de hade en katt med som följde efter dem som en till hund och som kom när de ropade.

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

öö, finfin

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

Pirates of the Caribbean 4an; jättejättejättebra!

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

resor, kläder, flera hästar, bygga jättefint stall med manege och grejer

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

när finland vann vm, fantiserade jag om att ligga med mikael granlund.. herregud

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

att alla börjar acceptera varandra som de är

 

18. Tycker du om att dansa?

vilken fråga :s

 

19. George Bush?

asshole

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Linus och Elin, kanske?

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
jag kommer att bo utomlands iaf en tid så, ja!

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

du ser bra ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0