jaha..

Jättekul. Verkligen. Plötsligt får jag meddelande av min kompis som inte ens ska rida i morgon att jag ska rida klockan 10.00. Jess. Altså blir det att hoppa i duschen och gå och sova här ensam. Och i morgon ska man på någon träning som har någon jättecp-tränare. Men inte kunde jag ju säga något till mamma. Hon hade betalat redan. Mm. Och syster åker till Miami med pappa i morgon också. Är ju inte alls avundsjuk? Varför skulle jag vara det? Herregud, det är ju bara Miami.
Okej, nu ska jag sluta vara negativ.
Nu ska jag och sova typ sju timmar (jag behöver ofta mycket sömn! måste sova typ 12 h på helgerna för att orka) före jag ska tvingas mörda mig själv långsamt med en tränare som ändå bara skriker. Så god natt och Ellen, Addi och Fejo ska ha det bäst! Ni vet att ni är ändå bäst så. Inte mitt fel att vi har en cp-ridförening. :) ♥
Hur kan mitt bra humör sjunka så jävla lågt ner mitt i allt. Riktigt mysigt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0