Jag har funderat på en sak...

Varför tycker killar nuförtiden om tjejer som ska vara pinnsmala med gigantiska bröst? Altså, vad ör grejen? Okej, det är ju snyggt, men det är absolut inte normalt! Man ser väldigt få som naturligt har stora bröst på en smal kropp. Liksom annors är människor antingen smala eller rundare. För vet ni vad, killar? Bröst består nästan endast av fett, och om vi vill ha större bröst så måste vi äta upp oss, men då blir vi också "tjockare". Och de som vill bli smalare, era bröst kommer att försvinna. Jag tyc ker att killar och tjejer borde välja hur de vill att tjejer/man själv ska se ut. Ni kan inte få både och naturligt.
Sen finns det ju dem som inte kan göra så mycket. De har fötts med en kropp och kan inte ändra mycket på den. Jag har till exempel testat på att äta massor och inte träna något (till exempel på sommaren) för att bli lite mulligare. Tycker det är skitsnyggt att vara lite större! Men det går inte. Jag får aldrig större bröst/mjukare mage..? Ända som jag blir större på är låren, och det vill man ju inte direkt att bara låren blir större. Ser ju dumt ut.
Altså stora bröst och smal kropp är jättesvårt att få naturligt! Man måste ju gå igenom plastikoperationer för att se ut så som "drömkroppen". Det är ju verkligen inte hälsosamt. Vill vi spruta in massor med olika ämnen för att ändra vårt utseende? Varför skulle vi göra något sådant? Allt för att se ut på det där sättet som du pekar, den vägen är absolut inte lätt. Så varför inte bara njuta av livet och leva hälsosamt och exakt så som du själv vill?
Till vänster: är det det här vi strävar efter? Kissie skriver ju att hon själv vill leva på det här sättet och att hon själv bestämmer om hur hon vill se ut. Men hon är ju grymt för storleksblind! Hon har dessutom skrivit att hon vill operera sina bröst ännu större. Jag förstår inte. Det här om något är ju jättefult och onaturligt!
Jag tycker man ska vara naturligt vacker! Kämpa tjejer, ni är ju vackra exakt så som ni ser ut.
Kim Kardashian, kurvig och döläcker!
Paris Hilton, inga bröst men ändå så het!
Platt mage+platt byst=jättesnyggt!
Stor kropp+stora bröst=jättesnyggt!
Förstå det nu någon gång!

Kommentarer
Postat av: -Sussu

gillar! :DD

2011-05-09 @ 22:49:33
Postat av: Anonym

bra aino! :D

2011-05-10 @ 06:29:30
URL: http://sonjisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0