Förlåtförlåtförlåt!

Att jag inte uppdaterat! Glömde helt bort att berätta att jag skulle åka till åbo idag med mamma. Vi skulle köpa ett täcke till hästen så han inte behöver stå med värsta fleecen när han bara är lite svettig.
Med mig hem hade jag också:
  • Ett ljusblått/turkost schabrak-skitsnyggt! 54 €
  • En orange/röd kort klänning 49,90 €
Efter det åkte jag med Ellen och Ellens mamma till stallet där jag var och red riktigt lätt och fixade heppans ben. Så sen kom jag hem vid tio ungefär och åt lite (läs: mycket).
Och GISSA VAD?! Min üüüüüüüüüüüüüüüüüübersnygga klänning från Nasty Gaal hade kommit! Den är helt megasnygg! Lite liten och spänd var den, men det är väl en orsak att gå ner i vikt? (SKÄMTADE!!!!) Men den töjer säkert också så. Dessutom fick jag ju på mig den, det är väl huvudsaken. Gör väl inget om den är lite kort? ;)
Bilder får ni kanske i morgon. :)
Är såååååå glad idag! Först får jag ett supersnyggt schabrak och ännu två superheta klänningar! Och dessutom började han världens hetaste människan chatta med mig! Jag är världens lyckligaste! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0