Filmkväll..

Fejo skulle komma hit till mig övernatt så att vi kunde mysa och se på film och så, men hennes skoter hade ingen olja, så hon vågade inte börja köra. Sen tänkte jag just föreslå att jag skulle köra till henne, men då sa hon att hon just skulle gå och spela spel med sin familj. Så jag får se på film själv! :) Är jättedålig på dethär med att se på filmer från nätet men försöker hitta I am number four så att jag äntligen kan se den. Haha, jag har inte ännu heller sett den, men såg trailern och han som är huvudperson är jättesnygg så ska försöka se den nu. Sen är det en annan sak om jag vågar se den. Men man kan väl sluta mitt i? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg - tävling i bloggen

hej :) jag varierar också mellan 39-40 normalt och jag får ha 40 på tretornen :)

2011-05-28 @ 19:40:58
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0