Duktig häst!

Nu kom jag först hem från träningen! Det gick verkligen jättebra och jag är supertaggad till hopptävlingen på lördag!! Idag hoppade vi först lite teräänghinder som uppvärmning och sen en bana på tre hinder och en serie. Och Aatu var riktigt duktig. För Janina som red på Amal gick det också jättebra! Haha, vi är så bäst helt enkelt. I lördag får motståndarna se upp när vi kommer i våra stridsvagnar! ;)
Aja, men i morgon har jag skola till halv fem igen. Kul. Verkligen. Men efter det åker jag till stallet och fixar hästen riktigt ordentligt snygg till tävlingen. Så det blir update först sent på kvällen. Tror nog inte jag orkar göra något annat i morgon. Vill vara pigg och ha snyggt putsad utrustning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0