Because i got nine lives like a kitty cat

Ursäkta massor att jag inte hunnit blogga. Är hemma först nu. Efter skolan var jag till stallet och direkt efter det åkte jag till Ellen för att öva på matematikprov. Fan, det kommer gå så dåligt! Vi övade såklart nästan inget alls, utan talade om fester och såg på film. Sen gick jag hem vid halv elva. I morgon har jag då matematikprov och engelsk bokpresentation. Gissa om jag läst klart boken? Thank god for google! :)
I morgon blir det direkt efter skoaln dressyrträning. Och senare på kvällen iväg till en stad (? haha, liten stad isf!) för att umgås med alla möjliga trevliga människor, tror jag! Så i morgon blir det inte heller supermycket bloggning.. Damn! Men jag hoppas ni hittar på något riktigt roligt att göra så ni inte behöver sitta inne och läsa bloggar. ;) Men nu måste jag nog börja sova, annars ser jag helt uppsvälld ut i morgon! Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0