Åker till den bästa med de bästa

Åker snart till Kasnäs till Ellen med henne och Fejo och hoppas också Addi! Var jätteroligt att vara ute på restaurang och efter det chillade vi en stund på byn. Sen tänkte vi åka i väg till Ellen (oplanerat som vanligt när det handlar om oss fyra). Addi och Ellen ska till frisören i morgon och jag har träning. Och det var massa stress hit och dit. Jag vet ännu inte när jag har min träning när vår ridförening är så duktig på att informera om saker. Nåja men nu är jag ändå på väg till Kasnäs eftersom vi hoppas att träningen är på eftermiddagen.
Blir väl ändå jättebra när man får spendera kvällen med världens bästa människor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0