A girl doesn't need one that doesn't need her

Okej, nu sitter jag bänkad framför TVn för att se på finland-sverige ishockey-final. Fattar nog inget av det här, men man är väl tvungen att titta nu! ;) Men nu tänkte jag berätta om de här två dagarna.
Lördag:
Igår steg jag upp kl. 06.30 för att åka iväg på tävling. Det gick helt bra nog. Jag hoppade 90 och 95 cm. 90 gick jättebra! Vi slapp till omhoppning, men rev andra hindret i en serie när vi kom lite för hårt. 95 gick sämre. Vi rev två hinder eftersom han blev lite för lång.
Efter att vi kommit hem fick jag jättebrått och sminkningen och håret blev nog inte så bra. Fick så bråttom för att vi skulle till festen och ställa i ordning.
Sen började festen. Det var nog inte så mycket människor men gud vad roligt vi hade! Jag dansade heeeela kvällen. Poledancing i träbalkar. Massor med killar. Prata med främlingar. Skit musik. Men påriktigt, jag lämnade dansgolvet kanske totalt två gånger under natten, för att ta frisk luft. Haha! Och högklackat hade jag hela kvällen!
Sen på natten åkte jag till Ellen. Hos henne höll jag på och ringa till någon som jag inte känner (?) och till Minka. Sen skickade jag sms till en kille på vår klass. Haha, lite att reda upp på morgonen.. :'D
Söndag:
Idag vaknade jag hos Ellen och vi började se på film, Bridget Jones 2:an. Ellen, Addi och Fejo var på väg och äta plåtbröd, och jag blev där för att se slut filmen och gå hem sen. Men tydligen var restaurangen stängd så de kom tillbaka med två kassar fulla med mat, haha! Vi trängde i oss bröd, pizza och glassportioner med chokladglass, vaniljglass, kladdkaka, bär och chokladsås. Haha, herregud.
Gick hem och började fixa på hälsokunskap arbete. Jobbigt, men fick nog det så gott som klart. Och sen kl. 20 ungefär åkte jag till stallet.
Sådär, nu vet ni lite om min helg. Lördagen var påriktigt den bästa på länge!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0