I love the way u do it cause u do it so crazy

Åh herregud vilken fest igår. Kan säga att det känns lite idag. Men gud så roligt vi hade det. Iaf jag! Riktigt fiilis! :D Haha, och jag fick till och med dansa. Med tillräckligt med dricka i kroppen så var det helt normalt att börja dansa där fullt. Där nångång halv 2-tiden var festen tydligen mitt i allt slut och vi blev utkastade. Då skulle jag åka till Fejo över natten men på något sätt började vi gå i väg till Ronja som bodde därifrån kanske 3 km bort. Den promenaden var nog inte helt normal. Sprang ut på åkern där vid ett skede och någon taxi stannade när chauffören trodde att vi ville åka. Herregud.
Idag vaknade jag med lite failat lackade naglar, i en sängs fotända med Andreas och Anna. Öh? Aja, vaknade redan 8-tiden så sen åkte vi med buss till Dalsbruk och åt plåtbröd hela gänget. Kul var det verkligen! :D Och annars idag har jag bara chillat och inte orkat lyfta på röven.
Sätter inte egna bilder hit när de är lite.......mystiska, men sätter kanske någon gång om de hamnar på facebook. Huhh... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0