050511

Gud vad skönt det var att öppna dörren till sitt rum (som har varit helt upp och ner den senaste veckan) och märka att hela rummet är städat! Ibland är det bara för skönt att ha städerskor som sköter skitjobbet. :)
Och sen några positiva saker till med den här dagen:
I Kimito var det mulet och grått, i Björkboda ösregnade det, men här i härliga bruke skiner solen för fullt!
Och jag ska på hoppträning snart!
Skönt att dagen slutar ändå bättre. I skolan hade vi matematik sista lektionerna. Påriktigt, fattar inte varför jag har valt långmatte?! Jag orkar verkligen inte! Sitter bara och surfar på nätet. Sen när jag inte orkar höra på, så förstår jag absolut ingenting, och då orkar jag ännu mindre. Jag kommer inte ens ihåg när jag räknade någon uppgift själv. Jag skriver bara av kompisarna eller läraren och orkar inte göra läxorna. Shit, det här kommer inte sluta bra..
Aja, men nu är jag glad iaf när solen skiner och det är varmt i solen! ♥
Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0