0.04

Jag var då till snyggaste Fejo vid sju-tiden. Vi fixade oss och gick i väg till skogen för att fota varandra. Hihi! :) Det var jätteroligt och jag hoppas att det finns ens en som jag kan sätta upp hit. ;) Men Fejo var inte alls nöjd med sina bilder. Hon såg adorable ut så det var nog jag som screwade upp allting. Jag är bara för dålig på att ta bilder. :( Hoppas hon hittar någon annan som kan ta några bilder på henne som gör rättvisa!
Nåja, jag körde med skotern direkt från Fejo till stallet. Jag måste bara sätta värmelera på Aatus ben och linda in det så.
Sen körde jag hem igen. Jag och mamma myste och tittade på the science of sleep. Den var jättebra! Ganska annorlunda och så. Riktigt en sådan som jag tyckte om!
Jag just nu:
God natt finaste! Nu ska jag nog gå och sova och sova jättelänge. Morsdag i morgon, men mamma sa att vi inte behövde fira den på något speciellt sätt. Tur för mig, så får jag sova länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0