Veckans drog!

Den här veckans drog har nog varit...........D-vitamiiiiiin! :D Eller solljus, rättare sagt. Det är så skönt att solen äntligen har tittat lite fram! Och jag har inte mer mina utslag. :O Jag har börjat få konstiga utslag, började väl på hösten, de kan komma vart som helst på kroppen och om jag typ rör stället så blossar det helt upp i röda äckliga utslag som kliar helt massor! Kan inte ens sova när jag får dem. Men jag frågade mamma att varför får jag månne dem? Vi har tänkt att det beror på stress, men kanske är jag också extraberoende av D-vitamin. Beror säkert på både stress och brist på D-vitamin.
Men nu ska jag sluta förklara. Hoppas verkligen att våren är ordentligt på väg nu! Längtar såhääääääääääääär mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0