Tvångstankar

Haha, när jag läst dethär inlägget av Egoina tänkte jag att något liknande har jag nog också, så konstig som jag är. Till exempel när jag sitter i bilen och inte har något att göra, och ser en sådan här:
(vet inte vad det heter på svenska :'D)
så måste jag trampa med foten i golvet. Det blir en sorts takt.
Eller så om vindrutetorkarna är på, så tittar jag varje gång om de "träffar" (vindrutetorkarna rör yttre fönsterkanten på samma gång vi kör förbi vägpinnen). Helt sjukt ju!
Sen också kan jag trampa takt medan jag glor på mittstrecken på vägen. Vit streckad linje=kort tramp, gul streckad linje=lite längre tramp och gult streck=hålla foten i golvet.
Haha, märkte just att jag inte är så normal som jag trodde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aino du e störd :D

2011-03-15 @ 19:11:15
URL: http://sonjisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0