Skolmaten kan man inte använda till annat än...

...att leka med. Fyfan! Varför har skolan så äcklig mat? Aja, jag ska inte ha något diss-inlägg, utan bara visa mitt fina konstverk som jag gjorde för någon dag sedan:
"The PACMAN!!"
Sen ska vi inte låtsas om att
a) det var Fejos mat
b) jag petade omkring i den med fingrarna.
Ahh, fräsch tjej! :)
-
Menmen, om dagen då. Fysikprovet gick faktiskt jättebra! Blev riktigt överraskad! Och jätteskönt var det att sluta halv tre. :)
Efter skolan chillade jag lite och var sedan på länk med hunden. Skönt när det är plusgrader, jag hade på mig bara mjukisbyxor och en hoodie! ♥ Haha, btw, lyckades halka igen helt omkull! Isen tycker inte riktigt om mig. Sen var jag och tog ett långt bad och lyckades skära mig tre gånger när jag rakade benen. Haha, wannabe-emo! Fyfan, vad det sved!
Kisses ♥
weheartit.com ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0