Shoppat

Idag var då jag, mamma, syster och två av hennes vänner till Åbo och köpa lite saker. :) Först försökte jag hinna till en ridbutik dit jag har 50 € presentkort men jag hittade inte direkt dit (någon jävel hade satt en dörr dit till innergården! Sprang säkert 5 gånger förbi den) så de stängde rakt framför näsan på mig. Fan! Nåja, vi åkte till en annan ridbutik med mamma. Därifrån fick jag med mig hem:
  • En mountainhorse hjälm
  • Ett vitt hansbo schabrak
  • Ett bett
  • Ett par boots
  • Vita ridbyxor
Inget annat tror jag. :) Älskar verkligen hjälmen och schabraket! Okej, hjälmen var ju lite dyr, 450 €, men den är såååååå snygg och passar perfekt till mig!
Bilder från google:
ett sådant, bara att i allround-modell
Sen åkte vi tillbaka in till Åbo, åt på Hesburger (I know, läskiruokaa) och köpte lite smått från ett varuhus. Bl.a:
  • Lösögonfransar
  • Ansiktsmask
  • Hårinpackning för torrt hår
  • Genomskinligt nagellack
Jees, det var det. Nu sitter jag hemma och möglar, på en lördag, too bad! Men men, det händer ju inget här på ön så. I morgon har jag hoppträning i Kimito kl. 12.30 så jag bloggar säkert på kvällen om hur det gick och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0