Plugga med smoothie!

Nu ska jag börja plugga till matteprovet! Ska försöka kämpa igenom allt så att jag förstår något.
Mmm, den är jättegod!!
How to make a smoothie à la Aino:
Du behöver:
  • Lite jordgubbsglass
  • En halv påse frysta jordgubbar
  • Lite jordgubbssaft
Sen mixar du ihop allt i en mixer, häller i ett glas och strör lite mysli på. TADAA! Super gott!!
-
Kati frågade i det här inlägget att varifrån min bikini är. Tyvärr så sade alla de som jag ska beställa den tillsammans med att jag inte fick skriva ut det. För de vill inte att alla börjar gå här på samma ställe med likadana. Men, eftersom jag inte känner dig och du knappast bor på den här öde ön, så kan jag ju berätta. Bara att skriva en kommentar där jag ser din e-post adress så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0