Photoshoot x2

Idag var det en ganska chilldag, men jag har gjort massor! Jag slutade skolan halv tre och åkte därifrån till finaste Fejo! Vi chillade, lagade kladdkaka, åt kladdkaka (haha). Sen sminkade hon mig och tog några bilder. Var lite otaggad och flamsade omkring mest. Men några fick hon väl. :P
Efter det åkte vi med hennes pappa till the Bruke och därifrån cyklade jag hem. Väntade på syster och så frågade jag henne om hon kunde ta några bilder där jag har olika outfits. Så photoshoot number 2 började. :D Det gick bättre. Efter det har jag varit på länk. Och GUD vad det blåste! Var ju rädd att en tornado skulle komma gående förbi. Och trodde hela tiden att hunden skulle flyga iväg. Det har säkert inte på länge blåst sådär mycket! Kommer iaf inte ihåg en ända gång.
Två smakprov från Fejos blogg:
Söt, jag vet...
Den här åkte förbi mig några gånger (hade kameran med så jag fick en ganska bra bild!):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0