OUJEAAAAAAAAAAAH

I morgon blir det paaaaaaaaarty-times! :D Wow, jag är jättetaggad! Dansa igen hela natten. Haha, när jag sa till min vän Frida att hon måste komma på festen i morgon sa smarta Addi om mig, till Frida: "Hon behöver sidu så många kompisar med så att hon hela tiden kan dansa. Ingen annan orkar dansa hela kvällen så hon byter bara dem hon dansar med!"
Haha, nåja, det är säkert helt sant! ^^ Alla mina kompisar är sådär: "Jag orkar inte mer, kom så går vi ut." eller "Nå, int nu ännu, ingen annan dansar ju ännu!" Jag är galen, jag vet!
Så i morgon blir det ingen uppdatering tror jag. För direkt efter skolan ska jag och rida och sedan till bästa Addi och jag måste börja direkt fixa mig. Är alltid långsammast! :) Hoppas bara att någon hinner/kommer ihåg att ta bilder så får ni se min outfit och sminket.
uuuuuuuh baby baby, i morgon smäller det!!

Kommentarer
Postat av: M.L

hördu där har du fel :p ja ork nog oxå dansa hela tiden o har ingen skillna fast ingen annan e där xD de visa vi no på fredan då Ellen bara : men ingen annan dansar ju -.- :P

2011-03-27 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0