O-M-G

Guuuud!! Har helt glömt bort all stress, tror jag klarar skolan med att bara sitta framför datorn hemma, läsa facebook på lektionerna och typ springa i butiken på håltimmarna.
Fan, måste göra en planrapport om intensivstudierna, har en vecka på mig. Vet inte ens vad man ska skriva dit. Vet inte alls hur långt det ska vara. Måste göra en finskapresentation om Portugal, har väl två veckor på mig kanske? Tur att det är på finska! Måste förstå något av matematiken, har en vecka på mig tills det är prov. Sen börjar alla andra proven också. Fysiken kommer jag väl få underkänt i... Aja, måste verkligen skärpa mig!
Orkar inte med gymnasiet just nu! Eller, typ från första veckan jag började där har jag hatat det. Okej, hata är ett starkt ord. Visst finns det ju sina bra sidor också, en bra klass, roliga klasskompisar, mera fester, mer självständigt. Men OMG hur jag har att göra och hinna med allt! Ibland känns det bara som om man skulle dö under hela högen med allt som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0