Näe !

Jag ber helt jättejättejättemånga gånger om uräkt för att jag inte uppdaterade igår. Och idag skriver jag först nu ett inlägg. Fy för mig! Men jag hoppas att ni förlåter mig. Igår hade jag värsta bråttom-dagen. Efter skolan var jag och red och sedan åkte jag till Fejo med föräldrarna för att planera Portugalresan. Jag var flunssig och snuvig hela dagen och sedan när vi åkte hem 9-tiden mätte jag febern och jag hade 38,6 grader. Då skulle jag ännu börja läsa på geografiprov, som jag hade läst en sida om i häftet. Då bestämde vi med mamma att jag nog inte skulle till skolan följande dag (idag) för att jag skulle ha bara läst igenom häftet en gång till provet och jag kände mig jättesjuk.
Så, jag blev hemma från skolan idag. Sov till 11 och gjorde nästan klart finskaarbetet, skönt! Sen åkte jag och pappa till dressyrtävlingen i Kimito var jag skulle rida två klasser. Men jag var så sjuk att min tränare tyckte att jag skulle rida bara den lättare klassen.
Nåja, nu är jag hemma och måste fixa finskaarbetet klart och börja läsa på kemin. Jag har kemiprov på fredag, dessutom har jag muntlig finskapresentation i morgon som jag måste lite öva på.
Jag hoppas verkligen att jag blir helt frisk till söndagen. Då åker jag och snyggingen Fejo äntligen iväg till Portugal! Bara 4 dagar kvar nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0