KLÄDPANIK!

Nu får ni lov att hjälpa mig! Jag ska på fest i fredag och vet inte vad jag ska ha på mig! (som vanligt-.-) Tänkte ha på mig den gråa toppen men vad ska jag ha undertill? Alternativ: flamsig kjol, spänd kjol, någon kjol av Ellen eller bara leggings.
Så här ser iaf lösa/sommarkjolen ut:
Den spända, framifrån:
från sidan:
Den vippiga (haha, använder olika namn varje gång) är mera söt och flickig medan den spända är lite mer vuxen och ja verkligen tajt. Snälla, KOMMENTERA! Jag dör annors!
Btw, ignorera mina jag-tror-jag-är-snygg-miner!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

den där spända va ju heit! Men den lösa va o söt.. Men ja sku go for den spända :)

2011-03-23 @ 20:07:43
URL: http://jenniferelina.devote.se
Postat av: Sara

Spända :D den lösa e snygg men den andra är snyggare :)

2011-03-23 @ 21:16:32
Postat av: elin:)

fittan du e smal :o

2011-03-28 @ 15:26:12
URL: http://livetenligtelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0