Kenzas skor + kropp, tack!

I skolan
Jag: OMG! Titta vilka jättesnygga skor!!
-Tystnad-
Jag: Men hallå, de är jättefina ju!
Fejo&Minka: *skrattar* Tycker du? De är ju skitfula!
Jag: Men vahh?! :O Addiiiiiii, tycker du de här e snygga?
Addi: Nåja, från sidan är ju de helt okej.
-
Vafan?! Iaf, JAG tycker att de är helt ultramegasupersexigtheta! Jag skulle kapa av min arm för att få dem! Nästan iaf. Fast någon annan kanske får göra det och så att inte jag ser för i så fall skulle jag svimma.
Men titta nu! Världens snyggaste! Ska fan nog köpa liknande! Fast mina vänner inte var så värst förtjusta. ;)
Och, btw, Kenza är så jäkla snygg! Hennes kropp och hår och ögon och den perfekta brännan. Snyggaste! Men nåja, man får väl nöja sig med det man har, hrm..
KENZAS BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0