Igår

Skriver snabbt ett vanligt inlägg hit. Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var hela dagen med skolan till ett skidcenter. Det var nog jätteroligt! Riktigt humor i bussen! :'D Men några "tvingade" mig att åka ner i en svart backe och FYFAN (ursäkta språket, ska genast gå och tvätta munnen med tvål) jag var helt livrädd! Jag satte ner mig och det skulle jag verkligen inte ha gjort! Jag började glida neråt när jag hade så hala kläder och backen var så brant! Sen lossnade min sko där i mitten och jag hamnade hala ner mig några 10 meter till en min killkompis, okej jag behövde inte göra något, åkte ner 1000 km/h och dunsade in i honom, som hamnade börja där sen fixa fast den igen. Jag var helt livrädd och skrek typ hela vägen och gled ner på rumpan halva backen. Sen när jag steg upp och vågade göra något så gick det helt bra! Men jag tänker aldrig ALDRIG mer åka i en sådan!
jag och min vän
I morgon åker jag på träning som vanligt då! :) Så vi får se vad jag gör efter det, kanske det inte blir så mycket bloggning. Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: adrienne

vitsi hur bra bild på oss ! knappt vi ens sku ha fått en bild då alla andra hela tiden va några hundra meter bakom oss.. jag tkr om din röda rock btw :))

2011-03-18 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0