I morgon

I morgon åker jag till stallet ganska tidigt, där tio-tiden, efter det åker jag, mamma och säkert syster och typ alla hennes vänner (skämt o sido) till Åbo. Jag måste köpa en ridhjälm, min förra blev ju säkert i ganska fina skicket efter att jag flög in i manegeväggen med huvudet som stötdämpare. Sen måste jag köpa också genomskinligt nagellack och allt möjligt annat litet. Ska inte köpa så mycket när vi åker till Portugal ändå ganska snart och där är alla kläder och saker så mycket snyggare än här! ;) Dessutom behöver jag nog inte något extra, klädskåpet håller på att svämma över! Ändå känns det som om man aldrig skulle ha något att sätta på sig, någon som känner igen sig? :)
Så i morgon blir det inte normal bloggning. Bloggar säkert på kvällen något spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0