Helt amazing fest igårkväll!

Först och främst, tack syster för att du höll läsarna uppdaterade!
Sedan. Bästa festen på länge faktiskt! Alla hade feelingen på topp och dansade massor! Gud, vad roligt jag hade. :D Ja, jag hittade ju en heeeeeeeeet kille men såklart höll han på och hånglade upp var och varannan tjej som gick förbi så jag hann aldrig träffa honom ordentligt. Dansade bara helt lite med honom. Och sen efter halva festen så försvann han bara. :( Haha, men jag bestämde att det skiter jag i och gör det bästa av situationen. Och gud vad jag dansade! Var säkert ner från dansgolvet alltsomallt en halv timme, haha! Ja, sen blev man väl inbjuden till någon random från Kimito, men jag visste inte vem det var och tänkte att jag får bara skit av föräldrarna om jag tar ett nattligt äventyr, så jag lät bli.
Tog en bild på sminket och håret med webcammen igår kl. 2.40. Ignorera min lite konstigt stirrande blick och att jag ser så trött ut, haha!
På morgonen vaknade jag kvart före ett av att mamma väckte mig för vi skulle starta till hoppträningen. Kunde just och just gå och hela dagen har jag haft svårt att spänna lårmusklerna. Värsta träningsverken ju! Har haft värsta problemen med att sätta ner mig, dunsar riktigt ner, och kan inte gå riktigt normalt i trappor. Sen har jag ju haft en fin huvudvärk hela dagen också. Har inte hunnit göra annat än varit på träning och tittat på en film. Känns lite som en onödig dag, när träningen gick också uppåt helvete. Men, gårdagen var verkligen värd den här dagens kämpanden!
Älskar er alla som gjorde festen så bäst! Minka, Fejo, Sonja, Ellen, Addi, Manda, ni är bäst! Och alla andra såklart som hoppade runt oss där! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0