Fysikprov i morgon

Kommer gå skitbra! Fattar inget av fysik och jag har inte läst något extra. Nåja, det får gå hur det går! ^^
En fin sak med den här dagen var att det var fint väder ute! Man nästan såg hur snöhögarna blev mindre! Haha, men jag lyckades halka omkull två gånger, när jag var på väg till skolan. Första gången när jag hade bråttom till första lektionen, blev fem minuter försen. Och andra gången när jag hade bråttom till lektionen efter maten, hade köpt vindruvor och de riktigt flög omkring när jag halkade. Haha! Lyckades halka på samma ställe som på morgonen och bli 10 minuter försen. Ojoj, badass!
Livsfarligt för sådana med lika bra balans som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0