Dag 6

Typ av killar jag faller för.
Nåjaaa, nu kom den här frågan! :---D Ja, de flesta tror ju att jag är helt galen, att jag bara faller för killar som ser ut som modeller till Calvin Klein. Det gör jag inte. Okej, nästan, men också för andra saker. Som tillexempel ska en kille ha bra humor och vara stolta över sina flickvänner. Han ska vilja visa hans tjej till hela världen! :)
Okej, sen det här med utseende. Han ska helst vara över 180 cm lång, så att jag kan använda klackskor (är ju över 170). Sen ska han ha muskler, inte några skrangliga, smala pojkar här inte! Sen är det ju ganska nice om han är solbränd och har värsta six-packen! Haha, okej, det var visst mest utseendet som jag faller för. Men om (/när) jag får en pojkvän så är det ju huvudsaken att jag trivs med honom, att han gör mig lycklig! (Och att han är snygg. Nånej då, nu är det bara skämt! ;))
Honom skulle jag inte tacka nej till:
och inte honom heller:
haha, sött öra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0