Dag 4

Mina mål/drömmar/önskningar.
Hmm, jag vill så mycket! :) Först och främst vill jag att min och Fejos resa går bra, att vi har jätteroligt, dansar varje natt och hittar massa snygga vänner till oss! Sen vill jag ju att jag klarar gymnasiet bra, får bra betyg och så. Sen skulle jag vilja jobba med djur/hästar. Jag har tittat på en utbildning i Sverige där man forskar i djurens och människornas kommunikation mellan varandra. Skulle vara kul att bli något där jag hjälper hästar. Kan inte riktigt bli veterinär: hatar att se blod och allt sådant!! :O Men något med djurens psyke, så kanske det inte var så äckligt. :) Vill ha ett jobb där jag trivs, får göra saker (hatar att sitta inne typ med pappersjobb) och där jag får tillräckligt med pengar för att ha flera hästar som jag tävlar med och helst ett eget stall också!
Sen vill jag också utvecklas långt som ryttare! Jag vill först och främst slippa över den här svackan som jag har nu, börja tävla ordentligt med bra resultat. Skulle vilja starta 110 i år. Men först vill jag ha helt felfritt från 90 och också kanske en meter. Vill kunna tävla ordentligt!
Vill i något skede hoppa i SM, typ vinna guld där. Sen vill jag också börja tävla internationellt, men ja, det tar nog några år, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0