Dag 3

Min favoritårstid och varför.
Hahahhahah, vilken fråga? Jag tror att ni har förstått det redan, det är nog sommaren! :) Åt mig är sommaren inte som när jag var typ liten, att när det var sommar längtade jag till vintern och när det var vinter längtade jag till sommaren. Nej, nu har det blivit helt min favoritårstid! Visst finns det vissa dagar på sommaren som jag tycker det är för varmt, eller för mycket bromsar eller flugor. Men för det mesta är det helt underbart! Jag är också sådan som inte tycker ofta att det är för varmt. Ibland på sommaren tycker jag till och med att det är för kallt. Förra hösten blev jag helt deprimerad när hösten började och tänkte typ ta självmord när jag såg den första snön falla till marken.
Jag är definitivt en sommarmänniska! ♥
Har inte några bra sommarbilder så ni får två från google:
Och en från ridlägret -09

Kommentarer
Postat av: irina

nå mtah, det va 1 år sen. om man sku va sådär smal nu så -.-

2011-03-09 @ 19:03:17
URL: http://irinasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0