Dag 25

Min favoritårstid.
Vet inte vad jag ska välja. Alla är så roliga! På julen är det bästa när man får massa presenter, men hatar vintern så det drar mycket ner på det. Nåja, det är ju ändå ganska mysigt.
Sen är ju midsommaren super! Sommar och sköna utekvällar med kompisar. Äh, kan nog inte välja!
-
Btw, det här var mitt sista dag... inlägg. Det hjälpte mycket att veta vad jag skulle skriva på varje dag. Så, säg gärna om ni vill att jag skriver om något visst så att det inte blir helt tomt här på bloggen nu!
Vad vill ni att jag ska skriva mer om? Mode, ridning, vardagen? :)

Kommentarer
Postat av: ...

hej! sku gärna vilja läsa mera om dina människorelationer o killar o sånt... de jätte intressant när du skriver så fritt o öppet om dina "problem" ;)

o din blogg e annars o jätte bra!

2011-04-01 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0