Dag 23 & 24

En låt som får mig att gråta.

Nåja. Det är nog Bryan Adams-Never Let Go och Sam Tsui-If I Die Young. Gråter inte varje gång jag hör på dem men ibland när jag börjar tänka mer på det som hände. De som känner till den här ön och så vet nog varför. Kommer alltid sakna honom! ♥

-

Mitt favoritprogram-och varför.

Brukar nästan aldrig se på tv. Har inte tid! Men de programmen jag ser på är: America's Next Top Model eller finlands motsvarande och Desperate Housewives.

Top Model ser jag på för att det är intressant och se hur de blir fotade och vad de måste göra och så. Dessutom är Tyra Banks lite en idol för mig. Hon var en jättebra modell och tycker inte att modeller ska banta ihjäl sig för att bli bokade.

Desperate Housewives ser jag på för att programmet är så mysigt på något sätt. Det händer saker hela tiden, och Eva Longoria är ju otroligt vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0