Dag 19 & 20

En bild på det jag köpte senast.
Hmmhmm... Det måste nog ha varit allt det jag köpte i ridbutiken då. Plus lösögonfransarna och allt det som jag köpte på samma resa. Okej, det mesta har jag på stallet, eller använt redan, men jag kan ta en snabb bild på mina vita ridbyxor som jag köpte.
Min favoritfilm.
Ojdå, har sett så många bra! Vet inte riktigt vilken jag ska välja. Twilight (första delen) är nog på något sätt fastklistrat i hjärtat. Den är mycket bättre gjord än de två följande delarna. Det känns som om de gjort dem bara för att få snabbt dem gjorda. Men ettan är nog jättebra!
Sen är filmen Remember me också så fin! Haha, Robert Pattinson-fan eller något?
Älskar verkligen Pirates of the Caribbean (första delen) samma orsak som i Twilight. Där är så härliga skådespelare!
Love and Other Drugs är också en film som är lite speciell och så kan man ju tillägga att Jake Gyllenhaal är nog ganska så het! ;)
Då måste jag väl också ännu tilläga Moulin Rouge som är en så vacker film som jag måste alltid gråta till, oberoende hur många gånger jag sett den!
Haha, blev värsta listan! Men här har ni ju på samma lite filmtips till regniga/snöiga-äckel-väder-dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0