Dag 1

10 fakta om mig:
  1. Jag tycker själv att jag är för lång (över 172?)
  2. Jag skulle vilja helt vara med hästar, skippa skolan, bara rida flera hästar varje dag och tävla massor och bli jätteduktig.
  3. Jag skulle vilja bli modell
  4. Jag har fått komplimanger av mitt leende, blev jätteglad!
  5. Jag vill oftast vara hela världens mittpunkt, att alla skulle lyssna på mig, tycka jag är skitsnygg och ha mig som förebild. Haha, heeeeelt sick!
  6. Skulle såhäääääär gärna vilja ha en pojkvän :)
  7. Skulle vilja ha ett jobb där jag skulle få massa pengar, där jag skulle trivas och där jag inte behövde jobba så mycket. Men det är jättesvårt att hitta ett sådant till mig.
  8. Har en gång blivit dumpad av min bästa vän. Har jättesvårt att lita på vänner efter det. Försöker bli kompis med alla, så att jag alltid skulle ha någon. Men kan inte lita ordentligt på mina bästa vänner fast jag vet att de älskar mig.
  9. Tycker att gymnasiet är jättejobbigt och hatar verkligen matematiken och fysiken. Men har försökt bättra på dem nu.
  10. Sitter oftast hemma i ridkläder (har varit och ridit efter skolan) och därför får ni nästan aldrig några bra bilder på mig. Och dessutom hinner jag aldrig ha någon photoshoot, men borde verkligen ta itu med det någon dag! :D
En bild på mig, hemkommen från en hemmafest för någon månad sedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0