04032011

Jeees, har väl inte annat att berätta än om min dag.. :) Hade sovmorgon, började halv 11. Sen hade jag två timmar kemi, två timmar fysik och två timmar matematik. Kan inte fatta att jag klarade det?! Alla dessa ämnen på samma dag. :O
Efter skolan åkte jag på träning. Det gick mycket bättre den här gången, vi hoppade nog inte något högre, mest cavalettin bara. Men Aatu haltade iaf något mycket. Han var lite spänd och inte 100 % ren, men inte så att han skulle haft sjukt. Tur! Nu får vi bara titta hur det är med honom i morgon också.
Efter det kom Addi och Fejo till mig! :) Ellen stackaren är sjuk så hon kunde inte. :/ Vi tittade på två Beck-filmer och åt massor med gott. När vi hade sett dem så åkte Addi hem och Fejo till sin fammo och faffa för hon måste vakna tidigt i morgon. Nu ska jag ta en härlig lång nattsömn, och hoppas på att jag inte måste vakna alltför tidigt i morgon.
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0