Sova ♥

I morgon åker jag iväg på tävling. Det blir lite annorlunda för mamma blir hemma och tar emot gäster till systers konfirmation, och jag får åka på tävlingen själv med en veterinär. Det är väl veterinärens typ första tävling eller något, så hoppas det går bra och jag inte blir för stressad! (Brukar bli stressad lätt om inte något går som jag vill, iaf på tävlingar). Men som tur är min tränare där så hon kan hjälpa!
Efter tävlingen vet jag inte om jag hinner göra så mycket, skulle vilja träffa kompisarna, men vi får se.
På söndag ska jag ha morgonstallet, altså jag måste vakna där vid 7, då ska jag också och rida på samma gång. 3-tiden är det då min finaste systers konfirmation! Gud, vad snabbt tiden går, känns som min egen var igår, men den var för exakt två år sedan. Herregud, man börjar ju bli gammal nästan! ;)
Okej, så vi hörs i morgon kväll tror jag!
Två bilder från min konfirmation på mig (tog inte några ordentliga, why?!):
Nu ska jag äntligen gå och sova i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0