Sommarplaner

Nu ska jag skriva om mitt sommarlov, vad som är säkert att ska hända. Har massor att göra, men det är helt lungt för har 5 veckor helt chill!
  • Första sommarlovsveckan(den här): jobba
  • Andra-tredje: Åker till Portugal med familjen och Elin, skitkul!
  • Fjärde: Ridläger på Åland med Emma!!
  • Hela juni: jobba
  • Första veckan i augusti: LEDIGT!
  • Andra veckan i augusti: Portugal med världens bästa; Fejo, Ellen och Addi!!!!!! OMG, bäst!
  • Måndag före skolan börjar: Ett perfekt slut på sommarlovet firas på On the Beach-konserten med samma bästa människor som ska till Portugal!
Tjohoo, jättebra kommer det bli! Och jag ska träffa mina vänner så ofta som möjligt! Summer 2011 will be perrrfect!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

till vilket stall skall du på ridläger i Åland? (:

2011-06-07 @ 19:51:00
URL: http://ryttarnaslife.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okej, dit tänkt vi o fara :D men sen så tyckt våra föräldrar att de sku bli så krångligt då man måst över me båt å ifall de sku hända någå å de :/

2011-06-07 @ 22:08:28
URL: http://ryttarnaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0