Sommarlov om några timmar!

Nu har vi bara skolavslutningen kvar. Sen är det sommarlov påriktigt!
Men nu kanske jag ska äta något. På hela dagen igår åt jag: 5 sådana pytteminismå plättar i skolan (såndärna man kan köpa i butiken i en förpackning), ett bröd och två yoghurtar. Men jag är inte hungrig? Ända gången jag var hungrig igår var på natten där 2-tiden och då orkade jag inte laga mat. Nu är jag inte heller hungrig, men kanske jag måste tvinga i mig något? Äh. Får se om jag orkar.
++=min mat.
Men nu måste jag börja fixa mig! Syns kanske något snabbt på eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: mmisan

sv: tack vännen<3:/

2011-06-04 @ 14:39:13
URL: http://mmisan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0