Photoshoot

Har just kommit hem från värsta stress-dagen! Men det har varit så kul! Skolan slutade halv tre och efter det stressade jag med värsta racer-farten till stallet där jag red med ännu mer racer-fart. Jag blev klar i stallet på mindre än en timme, wow! Sen åkte jag buss hem och hoppade på skotern för att köra till en strand ungefär 10 km bort.
När jag kom till stranden hade Ellen K redan börjat fotografera Elin. Först så lagade Fejo mitt hår jättesnyggt och sedan sminkade hon mig. Efter det blev jag och Elin fotograferade lite tillsammans och sen fotograferades jag ensam. Det var verkligen jättejätteroligt! Och Ellen är en så bra fotograf! Det var jättebra ställe också att ha photoshooten för där fanns skog, hav, sandstrand, berg och till och med en bänk. Så vi experimenterade lite runt där och var typ överallt. Jättekul!
Nu när jag kom hem åt jag världens största portion spenatplättar. Har ätit bara en banan och skol"maten" (blev bara ris för min del) på hela dagen så jag var helt otroligt hungrig. Och nu håller jag på att dö när jag åt så mycket. Haha! På mina plättar hade jag ost och hallonsylt....? Kanske lite konstig blandning, men vi hade ingen lingonsylt så jag måste komma på något. Och nog slank det ner! Men nu måste jag dra iväg på länk med hunden.
Härlig bild:
Och tack till min fina syster som bloggade istället för mig på dagen! Läs hennes blogg häääääääär!
Hetaste ♥:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0