Konfirmation

Åkte tidigt till stallet, kastade mat till hästarna och var ut och red med Aatu. Sen fast jag inte skulle ha behövt, mockade jag boxarna också. Skönt i typ 30°C sprang jag fram och tillbaka och kämpade med boxarna. Nåja, det blev gjort iaf och jag åkte hem vid 12-tiden.
Min syster var helt supervacker i sin vita klänning och lockade hår! Hon såg riktigt vuxen ut, började känna mig ganska gammal där brevid, haha!
Nu ska Fejo snart köra hit och sen ska jag och hälsa på Addi en snabb sväng. För i natt blir det Portugal! Hinner tyvärr inte se Ellen för hon är i Moskva. Aja, men fixar en snabb sista uppdatering hit före vi åker iväg. Nu borde jag packa till både Portugal OCH ridlägret. Syns!
Världens finaste, photo by me:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0